Veb sayta ziyarətçilərin cəlb edilməsi veb saytları olan insanlar və müəssisələr üçün ən vacib məsələdir. Saytınıza daha çox ziyarətçinin gəlməsi biznes və ya qurumunuzun daha çox tanınması deməkdir. Buna görə də açar sözləriniz Google -da axtarıldığında ilk səhifədə görünən veb saytlar arasında olmaq istəyirsiniz. Veb saytımı Google -da necə üst sıralara çəkə bilərəm? Sualı tez-tez axtarış motorlarına verilən suallar arasındadır. Bu səbəbdən bu məzmunda Google -da üst sıralara yüksəlmək üçün nə edəcəyinizi sizə məlumatlandırıcı cavablarla izah edəcəyik.
Korporativ veb saytın və ya e-ticarət saytının axtarış sistemində rəqiblərindən daha çox görünməsi sayt trafikinə birbaşa təsir edəcək. Bu, kommersiya saytlarında satışları artırmaq üçün ən əsas amildir. O zaman gəlin Google -da birinci yeri tutmağın yollarına nəzər salaq.
Google reytinq metodları
Saytın Google -da daha yüksək nəticə göstərməsinin iki yolu var. Birinci və ən çox tanınanı reklamlardır. Axtarış motoru reklamları axtarış motorunun nəticələri səhifəsində hər səhifənin yuxarısında görünür. Axtarış sistemində reklam verərək tez bir zamanda üst sıralara qalxa bilərsiniz. Reklam ikinci üsuldan daha sürətli olsa da, çox xərc tələb edən yoldur.
Google -da üt sıralara qalxmaq məqsədi ilə tətbiq edilən başqa bir üsul saytınızı SEO -ya uyğunlaşdırmaq üçün SEO məsləhətçisi ilə işləməkdir. Optimallaşdırma prosesi orqanik nəticələr gətirdiyi üçün daha çox vaxt tələb edir. Axtarış motorunun optimallaşdırılması (SEO) rəqəmsal reklam işi qədər bahalı deyil. Hansı sektora xidmət göstərməsindən asılı olmayaraq, bütün sayt sahibləri Google -da üst sıralara gəlməyin qiymətini öyrənmək istəyirlər.
GOOGLE ÜSTÜN ÜSULLARI
Açar sözlərlə iş
Xidmət etdiyiniz sektorda sizi ümumiləşdirən sözləri bilirsinizmi? Məhsulunuzu və ya xidmətinizi təsvir edən açar sözlər axtarış sistemində axtarıldığında sizi ziyarətçilərin qarşısına çıxaracaq. Bu sözlərin istifadə etdiyi sözləri və eyni sektorda xidmət etdiyiniz digər rəqibləri müəyyən etmək lazımdır. Hədəf açar sözlər SEO alətləri və bir çox üsullardan istifadə etməklə tapıla bilər. Açar söz araşdırması adlanan bu işdə qabaqcıl araşdırma və təhlil bacarıqlarına malik insanlara müraciət etməlisiniz.
SEO-ya uyğun məzmunun olması
Əgər bir saytı Google-da daha yüksək yer tutmaq niyyətindəsinizsə, SEO-ya uyğun məzmununuz olmalıdır. Açar sözlərinizi müəyyən etdikdən sonra veb saytınızı axtarış nəticələri ilə əlaqələndirmək üçün Google botları üçün məzmun yaratmaq lazımdır. Veb saytlarda məzmun adətən blog kateqoriyası altında paylaşılır. Seo məzmunu digər məzmunlardan fərqli orfoqrafiya qaydaları və qaydalarına malikdir. Bu səbəbdən SEO məzmun müəllifi tərəfindən yazılmalıdır. Keyfiyyətli məzmun həm ziyarətçiləri cəlb edəcək, həm də axtarış motoru bunu aşkarlayaraq saytınızı zirvəyə qaldıracaq.
Saytdan kənar tədqiqatların aparılması
Səhifədənkənar seo və ya səhifədənkənar seo etmək, Google-da daha yüksək yer tutmaq üçün məzmun qədər effektivdir. Digər saytlardan əldə etdiyiniz bağlantılar, geri bağlantılar sayəsində alqoritm saytınızın etibarlı və öz sahəsində nüfuz sahibi olduğunu müəyyən edir. Hər bir saytın səlahiyyət balı var və bu xal Google reytinqinə təsir edir. Axtarış nəticələrinin zirvəsinə çıxmaq üçün etdiyiniz hər şey yaxşı nəticələnməyə bilər. Lazım olduğundan daha çox etdiyiniz hərəkətlər saytınızın spam kimi qəbul edilməsi və cəzalandırılması ilə nəticələnə bilər.