İnstagramda aktivlik saatları – Sosial medianın geniş yayılması ilə Instagram kimi sosial şəbəkələr rəqəmsal marketinq sahəsinə daxil edilib. Facebook-dan sonra ikinci ən interaktiv sosial media platforması olan Instagram, android və ios əməliyyat sistemlərinin tətbiq mağazalarında ən çox yüklənən tətbiqlər arasında idi. (instagramda aktivlik)
Tətbiq buraxıldığı gündən etibarən 1 milyarddan çox aktiv istifadəçiyə çatmışdır. Statistikaya görə, bu istifadəçilərin yarıdan çoxu proqramdan hər gün müəyyən vaxtlarda istifadə edir. Instagram istifadə məlumatlarına görə, istifadəçilərin 50%-i davamlı olaraq “kəşf et” hissəsindən istifadə edir və onu alış-veriş məqsədləri üçün faydalı hesab edirlər.
İÇİNDƏKİLƏR
İnstaqramda məzmunun əhəmiyyəti (instagramda aktivlik)
Instagram-da məzmun paylaşmaq üçün vaxt intervalları məzmundan və hədəf auditoriyadan asılı olaraq dəyişir. Hədəf auditoriyaya yönəlmiş məzmun hazırlamaq və auditoriyaya uyğun effektiv aktivlik yaratmaq izləyicilərin sizinlə qarşılıqlı əlaqədə olmasına kömək edəcəkdir. Həddindən artıq izləyiciyə malik olmaq bir səhifəni və ya brendi çox yaxşı etmir, daimi aktiv olan izləyiciləri olan səhifələr orqanik olaraq daha çox tanınır.
Sosial mediada tanınmazdan əvvəl hədəf auditoriya analiz edilərək izləyiciyə xitab edəcək strategiya planlanmalıdır. İstifadəçi araşdırmasına vaxt və səy sərf etmək, sosial media marketinq səylərinizi mənfəətə çevirəcək. Tədqiqatlardan sonra izləyicilərinizin ən çox vaxt keçirdiyi saatları təhlil edə və həmin saatlarda məzmununuzu paylaşa biləcəksiniz.
Instagram yazıları üçün ən yaxşı saatlar
Auditoriya təhlili və məzmun strategiyanız hazırdırsa, onu izləyicilərinizlə paylaşmağa başlaya bilərsiniz. Instagram istifadəçilərinin əksəriyyəti 35 yaşdan aşağı və əsasən tələbələrdir. İşə getmək – dərs saatları Instagram-da ən çox istifadə olunan saatlar olaraq müşahidə edilir. Səhər saat 06:00-11:00 arası istifadəçilərin yolda olduqları və sosial mediada vaxt keçirdikləri vaxtdır.
Nahar saatları səhər və iş saatları ilə müqayisədə bir qədər az istifadə olunan saatlardır. Günün sonu olaraq qəbul edilən 17:00-21:00 arası, ən sıx aktivlik dövrüdür. Ümumiyyətlə, ən çox aktivlik vaxtı səhər saat 06:00-21:00 arasıdır. Ən az aktivlik olduğu saatlar 21:00-06:00 arasıdır. Sektorlara görə ideal vaxtlar aşağıdakılardır.
- Səyahət və Turizm: Cümə 09:00 və ya 13:00
- Media və Əyləncə: çərşənbə axşamı və cümə axşamı 12:00 – 15:00
- Qida və İçki: Cümə 12:00
- Pərakəndə satış: çərşənbə axşamı, cümə axşamı və cümə 12:00
- Peşəkar xidmətlər: cümə, çərşənbə axşamı və çərşənbə 09:00 və ya 10:00
- Qeyri-kommersiya: çərşənbə axşamı səhər 10:00 və ya 16:00
- Elektron ticarət: Cümə axşamı 16:00 və ya 21:00
- Səhiyyə xidmətləri: çərşənbə və bazar günləri 09:00
- Şəxsi Baxım: Cümə axşamı və Cümə: 13:00, 14:00 və ya 15:00
- Texnologiya: Bazar ertəsi və Çərşənbə axşamı 14:00
- Təlim: Cümə axşamı 16:00 və ya 17:00
Həftə içi gün ortasında paylaşımlar adətən daha yaxşı nəticələr verəcəkdir. Göründüyü kimi, izləyicilər fərqli olduğu üçün paylaşma vaxtlarında da fərqlər var. Nəticələr hədəf auditoriyanız üçün də fərqli olacaq. Şirkətinizin sosial media mütəxəssisləri tərəfindən idarə olunmasını istərdinizmi? Bizimlə əlaqə saxlayın.
Aktivliyi artırmaq üçün paylaşım saatları 2023
Hər fərqli auditoriyadan və yaş qrupundan üzv toplamaqla böyüməyə davam edən Instagram tətbiqi yalnız istifadəçilər üçün deyil, şirkətlər, bloqlar, bələdiyyələr, siyasətçilər və heyvanlar üçün də xidmət göstərir (instagramda aktivlik). Aşağıda instagram aktivlik saatları və instagram paylaşım saatları ilə tanış ola bilərsiniz.
- Bazar ertəsi Instagram paylaşım saatları
- Çərşənbə axşamı Instagram paylaşım saatı
- Çərşənbə günü Instagram paylaşım saatları
- Cümə axşamı Instagram paylaşım saatları
- Cümə günü Instagram paylaşım vaxtı
- Həftəlik Instagram paylaşım saatları
İnstaqramda həftəlik müraciət edə biləcəyiniz ən aktiv saatların siyahısını hazırlamışıq. Hazırladığımız siyahıya uyğun olaraq bu saatlar ərzində hesabınızıda paylaşa və aktivlik əldə edə bilərsiniz.
Paylaşım saatlarını təyin etmək üçün diqqət etməli olduğunuz ən əhəmiyyətli faktor gün və trend hadisələridir. Saatları təyin edərkən, olduğunuz günlərə görə fərqlər yaratdığından əmin olun. Statistikaya görə, sosial media hesablarından bazar ertəsi, çərşənbə və cümə axşamı günlərində daha çox istifadə olunur. Həftə sonu ən çox istifadə olunan gün olduğundan, daha çox xüsusi paylaşımlar edərək izləyicilərinizin qarşısına çıxmağı hədəfləyin.
instagramda aktivlik
Günlər | Sabah | Axşam |
B.Ertəsi | 07:30, 09:30 | 20:00, 22:00 |
Çərşənbə axşamı | 06:00, 04:00 | 09:00, 11:00 |
Çərşənbə | 07:00, 08:00 | 23:00, 12:00 |
Cümə axşamı | 09:00, 12:00 | 19:00, 22:00 |
Cümə | 05:00, 13:00 | 15:00, 18:00 |
Şənbə | 11:00, 19:00 | 20:00, 22:00 |
Bazar | 07:00, 08:00 | 16:00, 18:00 |